Doprava a platba

Možnosti dopravy – Česká republika 

  • Česká pošta – doporučené psaní

 Česká pošta zásilku doručuje osobně a při neúspěšném doručení ji uloží na nejbližší poštu na 7 dní s možností prodloužení až na 15 dní. Informace o dodání nebo stavu Vaší zásilky je možné sledovat pomocí služby Sledování zásilek (Track & Trace). Sledovací číslo zásilky vám zašleme prostřednictvím emailu, který uvedete ve své objednávce.

 

  •  Česká pošta – obyčejné psaní

Tento typ doručení je možný na vlastní riziko kupujícího, tedy prodávající nenese zodpovědnost za tento typ doručení.

 

  • Zásilkovna – výdejní místo

Nechte si zboží zaslat na jednu z poboček Zásilkovny a vyzvedněte si ji osobně podle svých potřeb. Pro vyzvednutí není třeba předkládat doklad totožnosti, proto může zásilku vyzvednout i třetí osoba. Seznam poboček naleznete zde. Informace o dodání nebo stavu Vaší zásilky je možné sledovat pomocí služby Sledování zásilek. Sledovací číslo zásilky vám zašleme prostřednictvím emailu, který uvedete ve své objednávce. 

 

  • Zásilkovna – doručení na adresu

Nechte si zboží zaslat na domů, do kanceláře či do práce na recepci. Jakmile kurýr vaši zásilku nalož, přijde vám notifikace s informací o doručení s přesností na 90 min. Pokud vás kurýr nezastihne, uloží vám zásilku na nejbližším místě, kde si ji můžete vyzvednout ještě tentýž den. Informace o dodání nebo stavu Vaší zásilky je možné sledovat pomocí služby Sledování zásilek. Sledovací číslo zásilky vám zašleme prostřednictvím emailu, který uvedete ve své objednávce.

 

 

Možnosti dopravy – zahraničí 

  • Česká pošta – doporučené psaní 

Česká pošta zásilku doručuje osobně a při neúspěšném doručení ji uloží na nejbližší poštu. Informace o dodání nebo stavu Vaší zásilky je možné sledovat pomocí služby Sledování zásilek (Track & Trace). Sledovací číslo zásilky vám zašleme prostřednictvím emailu, který uvedete ve své objednávce. Doručování do zahraničí trvá v rámci několika dní. Počet dnů se liší na základě doručení v rámci Evropy či mimo Evropu.

 

  • Zásilkovna – výdejní místo

Nechte si zboží zaslat na jednu z poboček Zásilkovny a vyzvedněte si ji osobně podle svých potřeb. Pro vyzvednutí není třeba předkládat doklad totožnosti, proto může zásilku vyzvednout i třetí osoba. Seznam poboček naleznete zde. Informace o dodání nebo stavu Vaší zásilky je možné sledovat pomocí služby Sledování zásilek. Sledovací číslo zásilky vám zašleme prostřednictvím emailu, který uvedete ve své objednávce. Doručování do zahraničí trvá v rámci několika dní. Počet dnů se liší na základě doručení v rámci Evropy či mimo Evropu. Tuto službu nabízíme po České republice, na Slovensku a v Maďarsku.

 

  • Zásilkovna – doručení na adresu

Nechte si zboží zaslat na domů, do kanceláře či do práce na recepci. Jakmile kurýr vaši zásilku nalož, přijde vám notifikace s informací o doručení s přesností na 90 min. Pokud vás kurýr nezastihne, uloží vám zásilku na nejbližším místě, kde si ji můžete vyzvednout ještě tentýž den. Informace o dodání nebo stavu Vaší zásilky je možné sledovat pomocí služby Sledování zásilek. Sledovací číslo zásilky vám zašleme prostřednictvím emailu, který uvedete ve své objednávce. Doručování do zahraničí trvá v rámci několika dní. Počet dnů se liší na základě doručení v rámci Evropy či mimo Evropu. Tuto službu nabízíme po České republice, na Slovensku, v Maďarsku, Polsku, Německu, Rakousku a Bulharsku.

 

Možnosti platby 

  • Platba kartou online – GO pay

Aby pro Vás bylo nakupování co nejpohodlnější, můžete svou objednávku rychle a jednoduše zaplatit platební kartou. Platbu provedete prostřednictvím platební brány GoPay, která je zabezpečena pomocí nejmodernějších technologií a splňuje všechny bezpečnostní standardy. Nemusíte se tedy ničeho bát. My se o zaplacení objednávky ihned dozvíme, takže Vám ji můžeme obratem odeslat. To je skvělé ne?!

Zpět do obchodu